maandag 2 februari 2009

Jawel, het "vochtmetermannetje"is geweest, en het ziet er niet goed uit !
De muren in de keuken schijnen zeiknat te zijn (dat zie je niet, maar het metertje piept), en dat komt doordat het vocht van de vloer optrekt in de muren.
De naden van de vloer komen nu langzaam omhoog, en volgens het mannetje gaat het zometeen onder mijn laminaat schimmelen en stinken. Jakkie !
Waarschijnlijk moet dus de vloer van de hele benedenverdieping er uit. Ik heb nog één van de eerste versies van een laminaatvloer, en die is gelijmd.
Nou, daar zit ik dus echt niet op te wachten ! Gelukkig dat er verzekeringen zijn. Ik hoop dat dat hele gedoe naar april verschoven kan worden, want ik heb het de komende tijd veel te druk.
Maar, ik zie wel hoe het loopt, laat ik me maar niet al van te voren in de stress gooien.

1 opmerking:

  1. Was er al bang voor. Vloer eruit, drogen en een nieuwe erin. Wat je zegt, gelukkig dar er verzekeringen zijn. Je schrijft nu wel erg veel plotseling. Prima hoor!!, je broertje

    BeantwoordenVerwijderen