maandag 4 mei 2009

Hè hè, het begint weer ergens op te lijken ! Na 2 weken gruwelijke rommel, ligt de nieuwe vloer er in en ben ik alles weer aan het inruimen.
Vorige vrijdag kwamen de inpakmannetjes weer m'n spulletjes terug brengen, maar ik had gedacht dat het ook uitpakmannetjes zouden zijn.



Toen bleek dat "de wens de vader van de gedachte" was.
Ze zetten 40 dozen en een heleboel lossen onderdelen van kasten
e.d. in de kamer neer en waren toen meteen weer vertrokken.
Daar zat ik toen ! Gelukkig kwam Frans 's middags en heeft hij
mijn 3 nieuwe boekenkasten in elkaar gezet Hij heeft ook nog geholpen om op mijn aanwijzingen van één van de boekenkasten
een computerkast te maken. Geweldig ! Toen kon ik beginnen met inruimen. Aan het eind van de middag kwam Inez ook nog helpen uitpakken. De rest van het weekend ben ik ook nog bezig geweest, en vanmorgen kwam Frans weer om de kasten a.d. muur vast te zetten en kleine deurtjes onder in één van de kasten te maken. Dat viel nog niet mee, aangezien ik deurtjes van een andere serie had genomen, omdat ik die het mooiste vond. Ik ben ook wel trots op mezelf hoor, omdat ik alles zo mooi uitgeknobbeld had. Nu moeten er nog 3 of 4 planken komen die tussen 2 losse kasten in moeten, aan de muur, maar ook daar heb ik goed over nagedacht, en dat ga ik komende week zelf wel proberen te maken.
Het eindresultaat krijgen jullie nog wel te zien !
Ondertussen staat de alium in mijn tuin mooi te bloeien !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten