zondag 13 december 2009

Zojuist een gezellig avondje gehad met K. en M.!!
Ik had een 8-gangen diner voor ze bereid, als je tenminste de nootjes meetelt vooraf, en de chocolaatjes achteraf, en de wijn tussendoor. Tja, bij dit soort dingen moet je creatief zijn, nietwaar?
Door alle drukte de afgelopen tijd, had ik geen idee wat ik ze vanavond voor moest schotelen, dus ik kwam uit bij allemaal kant-en-klaar producten. Ik stond bij de A.H. een half uur voor me uit te staren en heb toen maar het één en ander uit de schappen getrokken.
't Was best lekker, vond ik zelf tenminste, maar de persoonlijke touch ontbrak.Gelukkig maakte het toetje veel goed.
Volgende keer beter, alhoewel ik nou niet een echte keukenprinses zal worden.
Maar aan mijn persoonlijke inbreng, qua conversatie, heeft het verder niet ontbroken. Lekker gepraat over van alles en nog wat, en samen bedenken hoe we de wereld kunnen verbeteren.

P.S. Een bos prachtige bloemen namen ze voor mij mee. Lief hoor, en dat voor zo'n schamel
etentje.
Ben benieuwd of K. nu eindelijk eens een reactie plaatst!

1 opmerking:

  1. Die bloemen waren voor een bijzondere, hartelijke en mooie vrouw. Ik kijk uit naar ons volgende etentje. lieve groet, K

    BeantwoordenVerwijderen