zondag 22 januari 2023

Vannacht ben ik ik ontzettend dronken geworden! En leuk dat het was! Ik was op een groot feest in het dorp. Allemaal bekenden en halve onbekenden. Oh, wat heb ik gelachen:) Ik kon bijna niet meer op mijn benen staan, maar dat maakte het des te leuker.Ik ben wel mijn spijkerjack kwijtgeraakt, en heb in een grote berg jassen staan zoeken. Daar kwam ik van alles tegen, ook veel geld in jaszakken, maar ik was nog net genoeg bij zinnen om dat niet mee te nemen. Ook één van mijn oudjes van ons project kwam ik tegen in haar rolstoel. Tegen de ochtend werd ik iets nuchterder, en vroeg haar of ze iets voor mij wilde doen. Voor vriendin V, met wie ik het contact een beetje kwijt ben, en die erg verdrietig was, heeft zij toen een prachtig lied gezongen. V was diep ontroerd en we hebben daarna fijn gepraat. Er was ook een filmset op een locatie in het dorp gemaakt, al wankelend liep ik er naar toe. Ik mocht een rol spelen. Ook vriendin J, met wie het contact ook niet helemaal soepel loopt, deed mee. We hadden erg veel plezier, maar ik heb haar bijna laten verdrinken, en na de reddingsactie werd ik wakker. Wat een droom!! Het houdt me dus duidelijk bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten