donderdag 2 december 2010

Sinterklaas! Wat een gedoe!
Gistermiddag, en vandaag weer, heb ik Sinterklaas gevierd met de KBO Best.
De senioren vinden het voornamelijk leuk om weer een middagje van de straat te zijn, en bovendien is er een loterij, waar ze leuke cadeautjes kunnen winnen. Er komt een muziekje, ze krijgen onbeperkt koffie, thee en pepernoten, en daarna gaan ze vnl. aan een advocaatje met slagroom. Daarvoor moesten ze wel de ijzige wind van gisteren trotseren en vandaag door een dik pak sneeuw ploeteren.
Nou ja, zij vinden het leuk, maar ik heb er mijn bedenkingen bij.
Zondag mag ik Sinterklaas vieren bij Kim, Gé en de kinderen.
Daar verheug ik me wél op!

1 opmerking:

  1. oche, oche, de brave zielen ! maar zolang je zelf nog geen behoefte hebt aan een glaasje advocaat (de zwarte kip ?)- met of zonder slagroom - dan is er toch niets aan de hand ?

    BeantwoordenVerwijderen