woensdag 11 maart 2009


De toneelvoorstellingen gaan voorlopig niet door ! Eén van de speelsters is behoorlijk ziek en in ieder geval té ziek om volgende week te spelen. Dat is natuurlijk het ergste voor haar, maar ik baal ook behoorlijk. Want dat betekent dat ik nog langer met die repetities bezig zal zijn.
Bovendien moest ik vandaag weer allemaal dingen regelen, zoals de kaartverkoop stil zetten, een persbericht schrijven en dat naar verschillende adressen sturen.
Bovendien had ik vanmiddag nog een voorgesprek voor een interview, en vanavond hebben we 2 uitzendingen gemaakt
.
Dus ik verveel me nog steeds niet.

Vandaag kreeg ik wat foto's opgestuurd, waar Gert en ik model voor stonden. Er waren foto's nodig van "jonge, blije 50-plussers", nou zo te zien is dat wel gelukt. Mijn schoonzoon Geertjan heeft de foto's gemaakt. (ze horen zo wazig te zijn!)
Morgen komt er weer een mannetje om mijn laminaat te bekijken, en hij moet dan aan de verzekering een prijsopgave doorgeven voor een nieuwe vloer.
Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten