dinsdag 10 maart 2009


Ik heb, geloof ik, wel een goed weekend gehad.
Wat ik zaterdag gedaan heb weet ik niet meer, 't zal wel niks bijzonders geweest zijn.
Maar voor de zondag had ik iets le
uks georganiseerd.
Ik ben met een bus vol 50-plussers van de K.B.O. naar een voorstellin
g van het "Lichtstad Revue Theater" geweest. Om 13.15 uur moest de bus bij de Prinsenhof vertrekken, en gelukkig kwam iedereen ruim op tijd. Je weet het maar nooit met die "oudjes". Ik had dus voor niks in de zenuwen gezeten, maar alles kwam goed.
Het was een m
ooie voorstelling, en iedereen had het ontzettend naar z'n zin gehad. Ze willen volgend jaar wéér !
Vanavond had i
k weer een toneelrepetitie, en we hebben een probleem. Eén van de spelers is ziek, en het ziet er naar uit dat zij volgende week (dan staan 3 uitvoeringen gepland) niet beter is. Het kán dus zijn dat onze uitvoeringen uitgesteld moeten worden. Daar baal ik ontzettend van, want ik heb er helemaal geen zin meer in. Het moet maar eens afgelopen zijn ! Er gaat zo veel energie en tijd inzitten, en als we 1 of 2 maanden later pas kunnen optreden komen er dus nog meer repetities bij. Bovendien moeten we dan de kaartverkoop stil leggen, weer nieuwe persberichten schrijven, enz. , enz.
A.s woensdag valt de definitieve beslissing.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten