zondag 24 januari 2010

Wat is januari toch een saaie maand! Niet dat ik me verveel hoor, en niet dat ik niks leuks meemaak, en niet dat ik er depri van word, maar tóch..... Het komt waarschijnlijk door het koude weer. Sneeuw, ijzel, regen, weer sneeuw, koude wind. Het zullen de winterblues zijn. Maar.... het wordt vanzelf weer zomer!
Deze maand zit vol vergaderingen, veel werk voor de KBO en "Avondje-Uit". Gelukkig hadden we ook de kookclub bij Frits, erg gezellig en erg lekker. En het grote feest van de "loslopenden"club in kasteel Henckenshage met veel goede muziek en al weer lekker eten. En afgelopen week ben ik met een gast van "Avondje-Uit" naar een voorstelling geweest van Lenette van Dongen in de schouwburg van Eindhoven. De voorstelling heette: Nikè, godin van de overwinning. Wat een geweldige cabaretière! We hebben ontzettend gelachen.
Dus eigenlijk is januari niet saai, maar tóch.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten