woensdag 7 juli 2010


Help, waar moet ik beginnen? Anderhalve maand niet geblogd!
Vakantie: We zijn met z'n vieren naar Sardinië geweest. Het was heerlijk! A. en ik hebben voornamelijk geluierd. Daar waren we wel aan toe. Het was prachtig weer, het strand was op 5 min.loopafstand, de strandstoelen en parasols stonden klaar, en we hadden veel boeken bij ons. Dus ... veel gelezen, een mooi kleurtje gekregen, en lekker uitgerust. De mannen in ons gezelschap waren ondertussen aan het wandelen of fietsen. Iedereen blij! 's Avonds lekker gegeten, het dorp in(historisch gedeelte van Alghero), weer een lekker drankje genomen of een ijsje gegeten, en heel veel gelachen!
Weer thuis bleef het gelukkig mooi zomerweer. Ik kon dus met frisse energie weer aan de slag met m'n "oudjes". Gelukkig is het deze periode niet zo druk, hier en daar een vergadering en wat heen en weer mailen. En tussendoor op de tropische dagen naar Nuenen, waar een heerlijk natuurbad is en je onder de bomen lekker kan lezen of kletsen, en af en toe het water induikt om verder af te koelen.
Tja, het leven is zo gek nog niet!
Nou, af en toe zijn er ook nog kleine dingetjes die niet zo goed gaan. Mijn nieuwe fototoestel is geweldig, maar mijn computer weigert mééstal de foto's naar de pc te downloaden. Gisteren was ik bij Kim in Eindhoven om op de kinderen te passen. En ja, ook daar had de "Oranjegekte" zich meester gemaakt van het huishouden. Hele leuke foto's gemaakt van hen in hun "Oranje-tenue", maar helaas, ik krijg ze wéér niet op mijn pc!(het usb-apparaat wordt niet herkend)
Maar dan geniet ik maar weer van de foto's die wél goed terecht zijn gekomen. Zoals van die merel die aan de 2e leg was eind juni, maar inmiddels haar eieren weer in de steek heeft gelaten. Waarom blijft ze eerst weken zitten broeden, en heeft ze er ineens genoeg van? Postnatale depressie?
Afgelopen zondag heb ik een workshop "expirementele etstecniek" gevolgd bij een kunstenaar in Eindhoven. Ik heb weer een mooi kunstwerk gemaakt, maar ook dat kan ik dus niet laten zien.
Helaas, maar verder gaat alles goed!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten