maandag 17 mei 2010

Het is aspergetijd! Heerlijk, maar voorlopig hoef ik even niet meer. Gisteren waren L. en ik uitgenodigd voor een lunchconcert bij de Rotaryclub. Normaal gesproken zul je me niet zo snel bij de Rotary vinden, maar zo'n uitnodiging sla je natuurlijk niet af. In het kader van "netwerken" is zoiets altijd handig. Dus zaten we daar tussen allemaal aardige bobo's, genoten van een concert van 2 hele goede musicalzangeressen, een veiling van kunstwerken(ik heb nog even een belachelijk laag bod gedaan op een prachtig fotoboek)
,en daarna een verrukkelijke aspergelunch! En dat allemaal op een prachtige locatie. Bijzonder om mee te maken hoor! En de contacten zijn wel belangrijk, ook i.v.m. sponsoring voor ons project "Avondje-Uit".
Vanavond was ik uitgenodigd door de toneelclub om mee uit eten te gaan. Hartstikke lief dat ze me mee vroegen. En wat denk je dat we te eten kregen? Natuurlijk, een aspergediner!
Een stuk uitgebreider en nog veel lekkerder!! Dit was in Eindhoven,
bij de Rooi Pannen. Dat is een opleiding voor de horeca, vroeger heette dat de koksschool, en daar kan je voor een betrekkelijk lage prijs fantastisch eten.
Wéér een kilo er bij dus.
Wat heb ik toch een "zwaar" leven!
Nu moet ik nog een menu verzinnen voor mijn eetclub a.s. zaterdag. Géén asperges dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten