zondag 10 oktober 2010

Het is alweer oktober!
Ondanks mijn goede voornemens is het lang geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt.
Waar nu te beginnen?
Bij het begin?
Dan zal ik mijn agenda er maar bij pakken!
Eerst een geweldig feest van J. en G. gehad , waar ik ceremoniemeester mocht zijn. Een feest met ca. 100 gasten bij een prachtig kasteeltje in Boxtel. Een feest met veel activiteiten, kanotochtjes, divaclown, Vincent van Gogh, verhalenvertellers, livemuziek van diverse muzikanten, een lezing over een fietstocht door Georgië, enz.
Het was geweldig!!
Later een bezoek aan "Silo 8", een voorstelling van het Orkatertheater op het Veluwestrand bij Almere. Nog nooit zoiets imposants gezien! Google het maar even en bekijk de video's, via YouTube.
Verder waren er de dagelijkse werkzaamheden voor de KBO en Avondje-Uit. Intussen zijn we naar de notaris geweest, en zijn we officieel een Stichting. Dat brengt op het ogenblik weer extra werk met zich mee, want er moeten jaarverslagen,  exploitatieoverzichten, subsidieaanvragen, e.d. worden gemaakt. Dat is wel belangrijk, want onze financiën zijn daar afhankelijk van. Dus af en toe wat extra vergaderingen. Maar we roepen nog steeds: wat een geweldig project is dit!
Ondertussen ben ik weer begonnen met m'n wekelijkse middag bij H. om lekker   creatief bezig te zijn. Het schilderen en knutselen is dus weer begonnen! Heerlijk.
Jammer genoeg heb ik 2 weken geleden mijn enkelbanden gescheurd (nu rechts, vorig jaar links) en zit ik weer ingetaped, en kan ik niet te veel lopen, paarse tenen zijn dan het gevolg! Dus, in plaats van vandaag een grote expositie te bezoeken, heb ik dagje gedwongen rust. Oók wel eens goed.

1 opmerking: