woensdag 9 september 2009

Dit is onze werkgroep cultuur. Er moest weer eens vergaderd worden, en zoals je ziet is dat erg gezellig. Maar we werken ook hard hoor ! Deze maand staat er weer een modeshow op de agenda, dus kaarten moeten naar de verkooppunten gebracht worden, posters moeten opgehangen worden, persbericht moet geschreven worden, enz. En dan weer plannen maken voor de volgende maand.
Gelukkig zijn we met z'n vijven en kunnen we de taken verdelen.
Verder heb ik weer een paar huisbezoeken afgelegd, altijd leuk en boeiend om bij ouderen langs te gaan.
Maar..... ik heb me de laatste maanden een beetje over de kop gewerkt, merk ik nu. M'n hoofd draait door, en ik draaf door. Dus heb ik maar even aan de handrem getrokken, gelukkig wist ik nog waar die zat, en probeer ik nu maar 1 activiteit per dag te plannen.

1 opmerking:

  1. That does look like fun! We share same gedrevenheid probably--one activity a day sounds like a good idea. I'm going to try it during my vacation coming up this Sat!

    BeantwoordenVerwijderen