donderdag 17 september 2009

Gisteren met de bus naar de 50-PlusBeurs geweest. Zestien KBO-leden uit Best gingen mee. Ik was tot reisleidster gebombardeerd. Zoals je ziet zat de stemming op de heenreis er al goed in. Bij de beurs, in Utrecht, bleken er nog minstens 3000 andere KBO-leden te zijn ! Druk dus, héél druk. En dat is dus niks voor mij. Bovendien raakte ik binnen 15 min. alle mensen van mijn groepje kwijt en kon niemand meer terugvinden in die massa. Dus heb ik in mijn eentje maar rond gezworven tussen de stands met Tena-Lady, relaxstoelen, vitamines en ander ongemak. Pas om 16.00 uur kwam ik weer bekenden tegen en hebben we gezamenlijk nog een broodje kroket gegeten. Om 18.00 uur begon het concert met Ernst Daniel Smid. Alle 16 mensen van ons groepje waren weer present op de afgesproken plek, en samen hebben we genoten. Het was prachtig!
Iedereen was lichtelijk uitgeput toen we om 22.00 uur, beladen met tassen, weer in Best terug kwamen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten