zondag 1 februari 2009




Eigenlijk zou ik eens een keertje op tijd naar bed moeten gaan. Morgenochtend om 8.30 uur staat het mannetje voor de vochtmeting weer voor de deur. Maar ja, ik ben nu eenmaal een avondmens.
De vochtvreter staat nog steeds te werken, en er wordt nog steeds véél water opgevangen. Hoe is het toch mogelijk? Gelukkig is er nog steeds geen zichtbare waterschade.
Ik denk ook niet dat dat nog gebeurt, maar je weet maar nooit.
De afgelopen week ben ik weer behoorlijk druk geweest.
Maandagochtend vergadering, maandagavond toneel, dinsdag naar Kim's kinderen en daar lekker gegeten, woensdagochtend naar het Nederlands Steendruk Museum (was erg interessant), woensdagavond uitzending radio, donderdag van alles wat, vrijdagochtend samen met Gert model gestaan voor reclamefoto's voor Gé en vrijdagmiddag 2 vergaderingen van de werkgroep cultuur. En gisteren heb ik zowaar de tuin gekuisd. Je ziet, never a dull moment!
Nu ik het zo lees, word ik moe. Dus toch maar gaan slapen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten