vrijdag 13 februari 2009

Gisteren had ik een vrije dag, dacht ik.
Ik was vroeg wakker en was van plan de hele dag gezellige dingen te gaan doen.
Voordat ik Kitty ging bellen om iets af te spreken, wilde ik eerst even mijn mail checken. Mijn computer wilde geen verbinding maken, dus ging ik hem herstarten. Toen bleef mijn scherm zwart !! Ik weer opnieuw starten en weer, en weer, maar het bleef zwart. Gauw Joost(mijn steun en toeverlaat op computergebied) gebeld. Hij had eerst een andere afspraak, maar zou daarna langskomen. Dus mijn vrije ochtend bracht ik wachtend door. Rond 12.- uur stond Joost op de stoep, en na zijn deskundige blik was het oordeel: je scherm is gewoon kapot, ga maar een nieuwe kopen !
Ikke naar het
dorp en in 3 winkels geweest, maar alle beeldschermen zijn tegenwoordig GROOT.
Dat moet ik niet hebben, maar ik ben dus ouderwets als ik een kleinere wil.
Snel nog even wat ander boodschappen gedaan en naar de kapper geweest.
Dus 's middags naar Eindhoven gereden. Weer in diverse zaken geweest, maar in Eindhoven waren de schermen nog GROTER, en duurder bovendien. Ook nog een paar andere boodschappen gedaan in de stad, en maar weer terug naar Best. Eén winkel in Best had ik nog niet gehad, omdat ik de eigenaar een vervelende en chagrijnige man
vind. Dan daar toch maar naar toe. En jawel, daar hadden zij een scherm dat min of meer aan mijn verwachtingen voldeed: een 19 inch widescreen voor €124,-. Hij moest het wel uit het magazijn halen, dat vond hij vervelend, maar vooruit.
Thuis gekomen heb ik het meteen in gebruik genomen en met heel veel knopjes de juiste instellingen weten te vinden.
Dus nu zit ik voor mijn widescreen, dat ik helemaal niet mooi vind, maar het was het kleinste en goedkoopste die ik kon vinden.
Op de foto mijn vertrouwde oude schermpje, ik zal het missen.
Zo heb ik dus mijn vrije dag ingevuld.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten