zaterdag 7 februari 2009


Vannacht heb ik het wéér druk gehad.
Gert, een goede vriend, had een stukje tuin gehuurd bij iemand in de achtertuin, ongeveer 4 m2.
Hij vond zijn eigen tuin te klein, ongeveer 100 m2 ! In dat nieuwe stukje tuin moesten plantjes gezet worden en gras gezaaid. Ik moest hem daarbij helpen. We hebben hard gewerkt, en het leek wel leuk. Maar na een paar maanden gingen we bij die andere mensen in de tuin kijken, en het zag er allemaal verwaarloosd uit. Die mensen hadden het gras niet gemaaid en de plantjes geen water gegeven ! We kregen ruzie met ze, en als klap op de vuurpijl kwam Riet, de vrouw van Gert, gebruik maken van de tuindouche, die Gert aan de stoeprand had gezet. Vreemd hoor.
Gelukkig werd ik toen wakker !
Afgelopen week ben ik weer druk geweest met de KBO. Eerst hebben we een vergadering gehad over de modeshow die we gaan organiseren. De volgende dag ben ik met Kitty naar Veldhoven gereden om een gesprek te hebben over de presentatie over de nieuwe randweg rond Eindhoven, die we organiseren voor alle inwoners van Best. Was heel interessant en we denken dat er veel belangstelling zal zijn. Daarna weer een vergadering over dagtochten die we wilden regelen, maar de "grijze golf" in de zaal was meer geïnteresseerd in een gezellige muziekmiddag. Moet kunnen. Tussendoor nog een uizending van de omroep gedaan, en een voorgesprek met iemand die op de motor door Peru gereisd had, en daar in een volgende uitzending over komt vertellen.
Lekker bezig dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten