zaterdag 11 juli 2009

Hier zit ik dan, met m'n pootje omhoog.
De enkelband blijkt gescheurd te zijn en nu is die lekker ingetaped. Nou lekker? Dat moet nu voor 6 weken, dus zwemmen in Nuenen is er voorlopig niet meer bij. Gisteravond had eerst een receptie in het dorp, daarna een feest bij de SDA, dus al met al heb ik veel te lang gestaan. Het was wél heel erg gezellig, maar vandaag moet ik daar de tol voor betalen. Het doet weer behoorlijk pijn. Eigenlijk zou ik vandaag naar een surpriseparty gaan van Ria en Dick, uit Nieuw Zeeland, maar ik ben zo verstandig geweest om op de bank te gaan liggen.
Dus, lezen, televisie kijken en in slaap vallen. Ook wel eens lekker hoor.
Vanavond had ik natuurlijk geen zin om echt te gaan koken, dus ik heb een heerlijke nostalgische muesli gemaakt.
Zoals mijn moeder die vroeger ook maakte, met aardbeien en bessen. Écht lekker hoor !
Wij aten 50 jaar geleden thuis al muesli (als toetje), terwijl niemand in Nederland daar ooit van gehoord had. Maar mijn moeder heeft in haar jonge jaren n.l. in Zwitserland gewoond, het land van dr. Oetker, die de muesli uitgevonden heeft, vandaar.
Denk nou niet, dat ik 's avonds voor mezelf zo romantisch de tafel dek.
Dit is alleen maar voor de foto.
Ik ga gewoon met m'n bakje muesli op schoot zitten, lekker voor de tv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten