donderdag 23 juli 2009

Ik ben een beetje sloom de laatste tijd. Dat komt ook omdat ik met m'n pootje veel moet rusten, en dat ben ik niet gewend. 's Morgens rommel ik wat aan in huis en doe even wat boodschappen, en s'middags ga ik dan weer bankhangen, wat wel nodig is, want ik heb nog best veel pijn.
Ik verzamel dan mijn boek, wat tijdschriften, de telefoon, de afstandsbediening van de tv en mijn sigaretten(ja, ik weet het) om mij heen, en als ik dan een kwartiertje gelezen heb, val ik in slaap. Saai hoor! En 's avonds doe ik sowieso niet veel. Ik ga achter/voor de computer zitten, maak wéér een nieuwe versie voor de folders van ons project, een extra kleurtje hier en daar, nog een foto er tussen, lekker knip en plakwerk dus. Ik leer er ondertussen wel veel van hoor.
Vorige week heb ik trouwens Dick en Ria, uit Nieuw Zeeland gezien. Ze waren in Oirschot bij vrienden, en hadden mij uitgenodigd om te komen eten. Zoals je ziet hebben we met z'n allen aan de mosselen gezeten, lekker en erg gezellig. Ze wonen nu zo'n 25 jaar in N.Z., maar het contact blijft als vanouds. We pakken de draad gewoon weer op waar we gebleven waren. Leuk !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten