vrijdag 10 juli 2009

Vanmiddag ben ik naar Nieuw Zeeland geëmigreerd. Ik was zó gelukkig ! Wendy was daar natuurlijk ook, we waren zo arm als straatratten. Maar dat maakte ons niets uit: we waren in N.Z. Jammer dat ik toen wakker werd. Ja, ik had op de bank liggen slapen. Ik kon er niks aan doen hoor.
Ik moest met m'n been omhoog, want eergisteren ben ik zo dom geweest om op straat te vallen.
Het was écht heel dom, ik gleed gewoon van een stoeprandje -> voet omgeklapt -> flauw gevallen -> bij gekomen -> toch zelf naar huis gereden -> met Gert naar de dokter -> naar het ziekenhuis -> foto's -> niks gebroken -> wel gekneusd -> dikke enkel -> strompelen -> vanmiddag op de bank -> in slaap gevallen !
Het valt dus allemaal weer mee hoor. Voordat dit allemaal gebeurde ben ik nog druk geweest met het project "Avondje-Uit" : foto's maken voor de folder,
naar de copy-shop om een offerte te vragen, en naar een vergadering. Gisteravond nog een radiouitzending en daarna even naar Kim, om op de kindertjes te passen.
En dat allemaal met mijn zere pootje. Dus ik was vandaag wel blij met mijn rustdag !
P.S. De rollator is niet van mij !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten