zaterdag 4 juli 2009

Het is veel te mooi weer, om achter de pc te gaan zitten. Dus loop ik wat te lanterfanten, of ga naar Nuenen om in de zon te liggen, en ik leef momenteel op rauwkost en heerlijk zomerfruit !
De aardbeien,bessen, kersen, nectarines en meloenen lachen je tegemoet en roepen: koop mij !!
Ja, dan moet je wel, ik kan er ook niks aan doen.
Nou, ondertussen ben ik ook nog wel bezig geweest hoor.
Er wordt in Best een nieuw project gestart, waarbij ik betrokken ben.
Het doel van dit project "Avondje-Uit" is om eenzame ouderen mee te nemen naar theater, concert, bioscoop e.d. Er zijn veel mensen die geen netwerk meer om zich heen hebben, of lichamelijk/geestelijk niet meer in staat zijn zelfstandig er op uit te gaan.
We gaan nu vrijwilligers aantrekken om gastvrouw/gastheer te zijn voor deze mensen, we gaan fondsen werven en donateurs zoeken om vervoerskosten e.d. te kunnen betalen. Er moeten ook folders en inschrijfkaarten gemaakt worden, e.d. We moeten dus ook foto's maken en een layout hiervoor, kortom: er is werk aan de winkel.
We hopen in oktober officieel te kunnen starten.
En vanavond moest ik natuurlijk even op Oirschot op het
terras gaan zitten om ijs met aardbeien en slagroom te eten.
Zielig hè ?

2 opmerkingen:

  1. Paula ik heb je gevonden,en nu weet ik weer wie je bent gelukkig.nou ik blijf ook bezig hoor,maar het is wel hot hoor.vanmiddag in de tuin bezig geweest,de druppels liepen langs m,n rug,het gaat nu zo hard in de tuin,en morgen gaat de groencontainer weg,dus flink gesnoeid.
    sucses met het werk voor de oudere.
    oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed idee voor die ouderen...even iets te doen en dus een beetje minder eenzaam!
    oirschot is een goede keus want wat dat betreft gezelliger om te vertoeven dan in Best!

    BeantwoordenVerwijderen